El contractant de l’assegurança està obligat al pagament del rebut en el seu domicili, en qualsevol oficina de ASSSA, a través de la pàgina web o a través del seu mediador, i disposarà d’un termini de 30 dies des de la data de venciment.
Aquesta obligació de pagament és única i per tot el temps de durada de la pòlissa, sense perjudici del fraccionament d’aquesta en quotes mensuals, trimestrals o semestrals que poden pactar-se en les condicions particulars.
Quan en el contracte s’estableixi una domiciliació bancària, el rebut s’enviarà al cobrament en la seva data d’emissió. Si el rebut domiciliat és retornat pel banc, ASSSA li notificarà aquest fet per carta o qualsevol altre mitjà indubtable concedint-li un termini de 30 dies naturals perquè comuniqui a l’asseguradora en quina forma satisfarà el seu import.
El primer pagament del rebut serà exigible una vegada signat el contracte. En cas de fraccionament, la falta de pagament de qualsevol fracció del rebut donarà dret a ASSSA a reclamar l’import del total del rebut que resti per satisfer.
L’assegurat disposa de 14 dies per a sol·licitar de manera expressa a ASSSA la devolució de l’import pagat.
El contractant de l’assegurança podrà comunicar a ASSSA la seva oposició a la pròrroga del contracte mitjançant notificació escrita i, perquè faci efecte, haurà de ser realitzada i rebuda amb una antelació no inferior a un mes respecte de la data de conclusió del contracte en curs.
En utilitzar el TPV Virtual per a realitzar el pagament amb targeta, se li redirigeix a una pàgina controlada per l’entitat bancària per a realitzar el pagament a través de la seva passarel·la de pagament.
L’informem que el TPV Virtual de l’entitat bancària integra la funcionalitat de Comerç Electrònic Segur (CES) durant el procés de pagament amb la finalitat d’aportar una alta seguretat i protecció dels pagaments.
L’entitat bancària recaptarà, durant l’operació de pagament electrònic, informació relativa a la connexió i adreça IP, informació del dispositiu, les dades de navegació i dades de la transacció, així com altres dades accessibles de la connexió en línia i del canal requerit pels protocols de Seguretat VISA Secure/Mastercard Identity Check, amb la finalitat de detectar i prevenir operacions de pagament no autoritzades o fraudulentes.
Política de cookies política de privacitat Avís legal
NOTA INFORMATIVA
REGLAMENTO PARA LA DEFENSA DEL ASEGURADO DE ASSSA
Este reglamento tiene por objeto regular el funcionamiento del Servicio de Atención al Cliente y del Defensor del Asegurado de ASSSA, así como las relaciones entre ambos. Se rige por la Ley 44/2002 de 22 de noviembre, de Medidas de Reforma del Sistema Financiero y por la Orden ECO 734/2004, de 11 de marzo, sobre los departamentos y servicios de atención al cliente de las entidades financieras.
El Reglamento para la defensa del asegurado puede solicitarlo en la siguiente dirección de correo:sacquejasyreclamaciones@asssa.es.
Tancar
D’acord amb el que s’estableix pel Reglament (UE) 2016/679 General de Protecció de Dades, el client atorga el consentiment exprés, lliure i de manera inequívoca al responsable de tractament AGRUPACIÓN SANITARIA SEGUROS, SA amb la finalitat de calcular l’assegurança, proporcionar-li un pressupost, realitzar un seguiment de la proposta i oferir-li promocions o oportunitats en relació a la sol·licitud de pressupost realitzada. A aquest efecte l’informem que les seves dades no seran cedides a tercers, excepte obligació legal, i seran conservades per un termini màxim de 2 anys tret que existeixi un interès mutu en el seguiment de la contractació; posteriorment les dades seran anonimitzades i utilitzades per a anàlisis estadístiques. L’interessat en qualsevol moment podrà exercitar els seus drets d’accés, rectificació, supressió, cancel·lació, limitació del tractament i portabilitat dirigint escrit a la següent adreça postal AVDA. ALFONSO X EL SABIO, 14, ENTRESUELO, 03004, ALICANTE política de privacitat.
Tancar